مدیریت پیج اینستاگرام
اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام شما کم از مدیریت مجموعه یا شرکت حقیقی شما ندارد! باور ندارید؟! نمیدانم در حال حاضر شمایی که خواننده این مطلب هستید، چه نوع صفحه اینستاگرامی دارید. حدسی که میتوانم این است. دغدغه شما کسب در آمد و جذب مخاطب از این بستر رایگان و شگفت انگیز یعنی اینستاگرام است! این سوال شما را هم میتوانم حدس بزنم. چرا این قدر بر مدیریت پیج اینستاگرام به شیوه درست تاکید دارید؟!
یک شرکت خدماتی هستید؟ در حوزه صنعت فعالیت دارید؟ بلاگر هستید؟ فروشنده محصولات هستید؟ آیا جذب مخاطب برای شما مهم است؟ مسلما بله. آیا نیاز به کمک دارید؟ به قدر کافی شناخته شده نیستید؟ رقبای شما در اینستاگرام پیشتاز شدهاند؟ مطمئنا همین طور است. نمیخواهم سر به سر شما بگذارم و یا این که سر در گمتان کنم. این سوالات را میپرسم که مطمئن شوید دغدغههای شما را درک میکنم.
آیا اینستاگرام یک آلبوم عکس و آرشیو ویدئو است؟
چه خوشتان بیاید و چه نیاید، در حال حاضر آثار فاخر سینمایی هم با اهداف تبلیغاتی و کسب در آمد برای شرکتها منتشر میشوند. فاصله بین دو پارت پخش یک سریال چهل دقیقهای پر مخاطب، گلدن تایم پخش تبلیغات کسب و کارهای مختلف است. مدیریت پیج اینستاگرام دست کمی از مدیریت یک پروژه سینمایی یا یک شبکه تلوزیونی ندارد. شما خوراکی را برای خوشایند مخاطب فراهم میکنید. در پس آن اهداف خود را محقق میکنید.
به نظرتان این جملات پیچیده است؟ اگر توانایی درک این سیاست تبلیغاتی را دارید، به شما تبریک میگوییم. یک گام بزرگ برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود برداشتهاید. اینستاگرام دیگر یک دیوار برای آویزان کردن قاب عکس یادگاری نیست. خیابان شلوغ و پر رفت و آمدی را تصور کنید که تعداد بیشماری از مشتریان و مخاطبان احتمالی شما از آن در حال گذر هستند.
میتوانید فریاد بزنید و برای هر کدامشان دست تکان دهید! به سمت شما باز میگردند؟ قطعا همین طور است. آیا به ادامه صحبتهای شما گوش خواهند داد؟ ابدا. این اتفاق یک ری اکشن آنی و موقت است. نمیتوانید دعوت نامهای بلند بالا بنویسید و برای کاربران اینستاگرام دایرکت کنید. این کار هم عملا نتیجه عکس دارد و به قول گفتنی حرکت چیپی محسوب میشود.
صدای ذهن شما را میشنوم. بسیار خب بگو چه باید کرد!! من تخصص چندانی در این حوزه ندارم. آن چه که در این مقاله عنوان میکنم، بر اساس مشاهداتی است که انجام دادم و اطلاعاتی است که مطالعه کردهام. عمده اطلاعاتی که در ادامه عنوان میکنم، به واسطه یکی از شرکتهای موفق در حوزه پکیج مدیریت صفحه اینستاگرام یعنی رامان وب کسب کردهام.
چطور است از هشتگ مدیا کمک بگیرم؟
بله ایده جالبی است. در واقع در این خیابان شلوغ یک پخش کننده تراکت استخدام میکنید. آگاهی تبلیغاتی شما به اصرار، با وعده قرعه کشی و جوایز آن چنانی منتشر خواهد شد. مخاطب شما را نمیبیند. مشتاق دریافت احتمالی این جوایز است.
به تیترهای زرد و هشتگهای حاشیهای پناه میبرم!
بله. این هم راهکار پرطرفداری است. به مخاطب بیاحترامی میکنید ولی برای مدت کوتاهی مورد توجه قرار میگیرید. پس از این اقدام کدام یک از این ببیندهها و کاربران شما را به طور مداوم دنبال میکنند؟ چند درصدشان مشتری شما خواهند شد؟ متاسفانه هیچ کدام. این اقدامات حرفهای نیست!
بلاخره چه باید کرد؟
همه اینها را گفتیم که دور انتخابهای اشتباه و تقلبهای غیر حرفهای را خط بکشید. همان طور که یک شرکت بزرگ، یک فروشگاه یا هر کسب و کار دیگری به یک مدیر عامل احتیاج دارد، شما هم به یک ادمین صفحه اینستاگرام نیاز دارید. این شخص منشی نمایندگی مجازی شما در اینستاگرام است؟ خیر. مدیر به کسی گفته میشود که تصمیمات مهم را اخذ میکند. وضعیت را ارزیابی میکند. راهکارهای قابل اجرا و در عین حال ساده ارائه میکند.
جمع بندی
وقتی که مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان را به یک شرکت متخصص و با تجربه محول میکنید، میتوانید با خیال راحت گزارش بهبود وضعیت، افزایش مخاطبان و آمار فروش را مشاهده کنید. این مجموعه راههای جذب مخاطبان هدف را شناسایی خواهد کرد. شیوه موثر ارائه محتوا یا فروش محصولات شما را تعیین میکند. با تعریف تقویم محتوایی، بررسی بازخورد کاربران و تعامل با آنان اهداف شما را محقق میکند.
میخواهید در پیج اینستاگرام محصولی را عرضه کنید؟ خدماتی را ارائه کنید؟ راه درست را نشان شما خواهند داد. صفحه شما را به طور مداوم آنالیز خواهند کرد. گزارشات پیشرفت پیج خود را دریافت میکنید و از این همکاری احساس رضایت خواهید داشت. در واقع کار را به کاردان سپردهاید.
شرکت رامان وب
۰۹۳۳۵۵۵۵۶۸۱